Wendre AS e-poe https://family-home.ee kasutus- ja müügitingimused.

Müügitingimuste kehtivus

 

   Müügitingimused kehtivad veebipoest ostja (edaspidi Ostja) ja ettevõtte WENDRE AS, (reg.nr.110120596, Pärnu Lina 31, 80041 Pärnu, tel. 449 0770) veebipoe           www.family-home.ee (edaspidi Veebipood) vahel kaupade ja teenuste ostmisel.

   Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad antud Veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus,                           tarbijakaitseseadus ja teised õigusaktid.

Hinnainfo

 

   1. WENDRE AS on käibemaksukohustuslane (KMKR EE100110997). Kõik siinses Veebipoes toodud hinnad sisaldavad käibemaksu 20%. Meie e-poes toodud                   hinnad on eurodes (€) ning arvelduse valuutaks on euro (€).

   2. Ostude hinnale lisandub transpordi hind vastavalt Ostja valitud tarneviisile:

       – kaubale ise järele tulles Pärnu Esinduskauplusesse aadressil Rääma 38, 80044 Pärnu on tasuta.

       – Kulleriga saatmisel DPD-ga 6€.

       – SmartPost pakiautomaadiga saatmisel 2,82€.

       Kaupa saadetakse Eesti piires.

   3. Kaupade miinimum tarneaeg on 3 päeva ja maksimaalne kuni 14 päeva(juhul, kui kaup on laost lõppenud või teel lattu). Kaup pannakse teele peale makse               sooritamist järgneval tööpäeval.

   4. Kui Ostja on valinud kauba kohaletoimetamise viisiks kaubale poodi järele tulemise, siis Ostja makstud kaupa hoiustatakse poes kuni 14 päeva.
      Peale seda tähtaega tellimus tühistatakse.

   5. Family-Home e-pood jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi. 

Tellimuse vormistamine

 

   1. Lisage soovitud tooted ostukorvi.

   2. Tellimuse vormistamiseks liikuge ostukorvis edasi nupule “Mine maksma”.

   3. Tellimuse vormistamise lehel täitke tähelepanelikult nõutud andmeväljad, valige Teile sobiv kohaletoimetamise viis ja makseviis.

   4. Enne tellimuse kinnitamist lugege kindlasti “Müügitingimusi” ja nõustumisel lisage antud välja ette linnuke.

   5. Pärast tellimuse kinnitamist saadetakse Teiele  arve koos tellimuse info ning muude vajalike andmetega e-posti. Kui arvet e-posti pole tulnud, palun kontrollige         oma meilis rämpsposti kausta. Võimalik, et arve läks sinna (sõltub rämpspostifiltritest).

   6. Family-Home e-poes tehtud tellimusi käsitletakse E-R 10:00-17:00.

Makseviisid


   WENDRE AS on isikuandmete vastutav töötleja, ettevõte edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-ile.

   Makseid vahendab Maksekeskus AS.

   WENDRE AS aktsepteeritavad makseviisid e-poes on kasutusel Eesti pangalingid Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay.

    -Krediitkaart
    -Eurocard/Mastercard
    -Visa

Müügilepingu jõustumine

   1. Kauba müügilepinguga kohustub Family-Home e-pood tegema võimalikuks omandi ülemineku Ostjale, Ostja kohustub e-poele tasuma kauba eest esitatud              arvel näidatud summa ja võtma kauba vastu.

   2. Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annulleeritakse 5 päeva möödudes alates tellimuse vormistamisest.

   3. Müügileping jõustub pärast Ostja tehtud makset läbi pangalingi.

Kauba tagastamine ja pretensioonid


  1. Kliendil on õigus sidevahendi abil sõlmitud lepingust taganeda põhjust avaldamata 14 päeva jooksul vastavalt Eesti Vabariigis kehtivale seadusandlusele.


  2. 14 päevane tagastusõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud toodet/tooteid kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemusest, omadustest ja toimimisest veendumiseks viisil nagu on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes, tagastatud toode peab olema puudusteta, komplektne ja kahjustamata originaalpakendis.

  3. Kui klient on kasutanud kaupa muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on veebipoel õigus keelduda kauba tagasivõtmisest.Müüja ei ole kohustatud aksepteerima tagastust kui tekid/padjad/voodipesu/madratsid ei ole kõlblikud tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel ning mis on pärast kohaletoimetamist kasutatud muul viisil kui seda on võimalik teha füüsilises poes.

  4. Puudustega kauba tagastamine ja vahetamine toimib vastavalt Eesti Vabariigi õigusakti nõuetele, eelkõige võlaõigusseaduses sätestatud tingimustele.
    • Kui kliendi poolt ostetud toode on defektiga on kliendil õigus tagastada või ümber vahetada antud toode.
    • Müüja tühistab tellimuse ja tagastab raha kui toote asendamine pole võimalik.


  5. Puudusega kauba asendamiseks või tagastamiseks peab klient täitma järgmised tingimused.
    • Klient peab Müüjat teavitama kauba puudusest mõistliku aja jooksul alates hetkest, millal ta puudusest teada sai või pidi saama, aadressil shop@wendre.ee . Avalduse leiate SIIT.
    • Klient peab toodete juurde lisama kaubaga kaasas olnud ostuarve.
    • Tagastamise avalduse peab klient esitama kas kirjalikult koos kaubaga või saatma selle e-poe addressile shop@wendre.ee . Avalduse leiate SIIT.
    • Vastavalt võlaõigusseadusele kannab müüja puudustega kauba asendamisega seotud kulud, sealhulgas veo ja posti kulud.
    • Puudusteks ei peeta kahjustusi mis on tekkinud kokkupuutel kemikaalidega, kuumusega, teravate esemetega, niiskusega, kui toodet ei kasutatud ette nähtud viisil või hoiustati valesti. Sellisel juhul ei asendata toodet ega tagastata ostusummat.
    • Müüja ei ole kohustatud omal kulul kõrvaldama puuduseid toodetel millelt on eemaldatud pesuetiketid või tootesildid.


  6. Kui klient on valinud e-poe kõige soodsamast tavapärasest kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea e-pood tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.


  7. Raha kantakse kliendile tagasi samale arvelduskontole millelt jõudis laekumine e-poodi.


  8. Kliendile tehakse tagasimakse peale seda kui tagastatav toode on e-poe lattu jõudnud. Kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul.


  9. Kui Klient ja e-pood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on Kliendil võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole.

Vääramatu jõud

   Family-Home e-pood ei vastuta Ostjale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on     tingitud asjaoludest, mida Family-Home e-pood ei saanud mõjutada või ette näha.

Isikuandmete töötlemine


   Ostja annab Family-Home e-poes andmeid sisestades ja vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda oma isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, paki                       kättetoimetamise aadress, e-postiaadress jms) ning edastada logistikapartnerile isikuandmeid kauba kohaletoimetamiseks. Ostja isikuandmed, mis on sisestatud     ostude sooritamiseks, ei kuulu avaldamisele kolmandatele osapooltele, v.a. seadusega ettenähtud juhtudel või kauba edastamiseks transpordifirmale.

Pretensioonide esitamise kord


   1. Family-Home e pood vastutab Ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul, alates                 kauba üleandmisest Ostjale.

   2. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul Family-Home e-poe poole, esitades arve, mille alusel kauba ostu eest tasuti.                       Pretensiooni esitamise avalduse saab siit:

   3. Kauba puuduse ilmnemisel palume lõpetada kauba kasutamise.

   4. Puudustega kauba parandamise või asendamise lepivad Family-Home e-pood ja Ostja omavahel kokku. Parandamise kulud katab Müüja.

   5. Family-Home e pood ei vastuta Ostja süül tootel tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud toote mittenõuetekohase hoiustamise või mitte-eesmärgipärase               kasutamise tulemusena.

   6. Toote nõuete mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-postiaadressile pretensiooni, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon,         tellimuse nr. ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.

   7. Pretensioon toote nõuete mittevastavuse või puuduste avastamise kohta peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates toote nõuete mittevastavuse või                     puuduse avastamisest.

   8. Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Ostjaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni                               kättesaamisest.

   9. Ostjal on õigus nõuda Family-Home e poelt ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ja kauba eest raha tagasi nõuda, kui ei ole võimalik kaupa parandada         või asendada; kauba parandamine või asendamine ebaõnnestub; Family-Home e pood ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud või Ostjale on           tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.

Ostja õigus pöörduda tarbijakaebuste komisjoni poole


   1. Kui Ostja ei ole nõus pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Ostja esitada kaebuse tarbijakaebuste                         komisjonile

   2. Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti                     kodulehel.