FAMILY-HOME koduleht ja e-pood:   https://family-home.ee.

Müügitingimused

1. Müügitingimuste kehtivus

Müügitingimused kehtivad veebipoest ostja (edaspidi Ostja) ja ettevõtte FAMILON OÜ, (reg.nr.

10996153, Tallinn Laki 32, tel. 5100656 ) veebipoe www.family-home.ee (edaspidi Veebipood)

vahel kaupade ja teenuste ostmisel.

Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad antud Veebipoest toodete ostmisel tekkivaid

õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus, tarbijakaitseseadus ja teised õigusaktid.

 

  1. Hinnainfo

1) FAMILON OÜ on käibemaksukohustuslane (KMKR EE100870266). Kõik siinses Veebipoes toodud hinnad sisaldavad käibemaksu 20%. 

2) Ostude hinnale lisandub transpordi hind vastavalt Ostja valitud tarneviisile:

  * kaubale ise järele tulemisel Ülemiste Kauplusesse Familon  0 eurot,

  * pakiautomaati saatmisel Itella Smartposti 4 eurot.

 Kaupa saadetakse pakiautomaati Eesti piires. Suure mõõtmeliste kaupade puhul pakume ise Tallinna piires transporditeenust. Hind sõltub linnaosast.

3) Family-Home e-pood jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel.

  1. Tellimuse vormistamine

1) Lisage soovitud tooted ostukorvi.
2) Tellimuse vormistamiseks liikuge ostukorvis edasi nupule “Telli”.

3) Tellimuse vormistamise lehel täitke tähelepanelikult nõutud andmeväljad, sh.Teile sobiv kohaletoimetamise  viis  ja makseviis.

4) Pärast tellimuse kinnitamist saadetakse Teie e-posti arve tellimuse info ning muude vajalike andmetega. Kui arvet e-posti pole tulnud, palun kontrollige oma meilis rämpsposti kausta. Võimalik, et arve läks sinna. (Sõltub rämpspostifiltritest).

5) Family-Home e-poes tehtud tellimusi käsitletakse E-R 10.00-16.00

  1. Makseviisid

FAMILON OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, ettevõte edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-ile

MAKSEVIISID

Makseid vahendab Maksekeskus AS.

FAMILON Oü aktsepteeritavad makseviisid e-poes on kasutusel Eesti pangalingid Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay).

Sularahamakse
Krediitkaart:
Eurocard/Mastercard
Visa

Eesti pankade poolt väljastatud deebetkaart Panga ülekanne

SEB ülekanne EUR märkida maksekorraldusel viitenumber
IBAN EE251010220242973228
Swift: EEUHEE2X
SEB a/a 20242973228

1) Kauba eest on võimalik tasuda ülekandega FAMILON OÜ arveldusarvetele SEB Pank a/n 20242973228

 2) Ettemaksu arve tasumise tähtaeg on 3 kalendripäeva alates tellimuse vormistamise kuupäevast.

 3) Kaupade tarnetingimused  keskmiselt on miinimum tarneaeg 3 päeva ja maksimaalne võimalik kuni 14 päeva , juhul, kui kaup on laost lõppenud või teel lattu.  Kaup pannakse teele pärast makse laekumist FAMILON OÜ arveldusarvele.

4) Kui Ostja on valinud kauba kohaletoimetamise viisiks kaubale poodi järele tulemise, siis Ostja  makstud kaupa hoiustatakse poes kuni 14 päeva. Peale seda tähtaega tellimus tühistatakse.

  1. Müügilepingu jõustumine 
  2. 1) Kauba müügilepinguga kohustub Family-Home e-pood tegema võimalikuks omandi ülemineku Ostjale, Ostja kohustub e-poele tasuma kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma kauba vastu.

2) Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annulleeritakse 5 päeva möödudes alates tellimuse vormistamisest.

3) Müügileping jõustub pärast Ostja tehtud makse laekumist FAMILON OÜ pangakontole.

  1. Tagastamisõigus

1) Pärast tellitud kauba kättesaamist on Ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda põhjust avaldamata 14 päeva jooksul.

2) Kauba tagastamiseks tuleb e-poele esitada kauba ostust taganemise avaldus aadressile: familyhome@wendre.com

Tagastuse vormi leiab siit:

Taganemisavaldus

Family-Home e-poe müügilepingust taganemise avaldus. Palun täitke käesolev avaldus üksnes juhul, kui soovite müügilepingust taganeda. Saate avalduse koos tagastatavate toodetega üle anda: Tallinnas Ülemiste Keskuses või Tartus Lõunakeskuses Family Home. SmartPOSTi pakiautomaati tellitud kaubad saate 14 päeva jooksul tagasi saata SmartPOSTi pakiautomaadi kaudu, kasutades selleks sama uksekoodi, mida kasutasite kauba kättesaamisel. SmartPOST kulleriga tellitud kaubad saate tagastada lähima SmartPOST pakiautomaadi kaudu kättesaamise koodi alusel.  Kauba tagastamise korral hüvitab Müüja algse postikulu, mille eest klient maksis ja ka tagastusekulu, mille klient tagastuse korral maksis.
Familon Oü e-posti aadress familyhome@wendre.com

Käesolevaga taganen FAMILY-HOME e-poe müügilepingust ja tagastan alljärgnevad toote(d): __________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________
(loetleda too(de)te nimetused)
Tellimuse number:________________________________________________________
Toodete kättesaamise kuupäev: ___________________________________________
Kliendi nimi: ______________________________________________________________
Kliendi aadress: ___________________________________________________________

Tagastamise põhjus: ______________________________________________________
1 – toode erineb fotol olevast tootest, 2 – toode ei vasta ootustele, 3 – mõõdud ei sobi, 4 – saadeti vale toode, 5 – toode on defektiga, 6 – muu (võimalusel täpsusta).


* Tagastamise põhjuse märkimine ei ole kohustuslik, kuid see aitab meil Teile paremaid tooteid pakkuda.


Kliendi allkiri: __________________
Kuupäev:


—————————————————————-
Võta meiega ühendust siin:
familyhome@wendre.com
Kontakt: +3725019645

3) Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamise järgneva 14 päeva jooksul poodi või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud logistikafirmale.

4) Veebipood tagastab raha Ostjale taganemisavalduse ja kauba kättesaamisel hiljemalt 7 tööpäeva möödumisel.

5) Taganemisega kaasnevad kulud (nt. postikulud) tasub Ostja.

  1. Müüja õigused

 1) Müüjal on õigus tellimuse täitmisest taganeda, kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida kauba  

 lõppemise tõttu. Sellisel juhul tagastab Veebipood Ostjale raha; annab teada uue kauba saabumise aja või võimaldab valida asemele samas vääringus uue toote. Kuni täieliku tasumiseni on kaup Veebipoe omand. Veebipood jätab endale õiguse muuta toodete hindu, toote kirjeldusi ja kaupade saadavuse infot.

  1. Vääramatu jõud

 Family-Home  e-pood ei vastuta Ostjale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Family-Home e pood ei saanud mõjutada või ette näha.

  1. Isikuandmete töötlemine

1) Ostja annab Family-Home e poes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda  oma isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, paki kättetoimetamise aadress, e-postiaadress jms) ning edastada logistikapartnerile isikuandmeid kauba kohaletoimetamiseks. Ostja isikuandmed, mis on sisestatud ostude sooritamiseks, ei kuulu avaldamisele kolmandatele osapooltele, v.a. seadusega ettenähtud juhtudel või kauba edastamiseks transpordifirmale.

  1. Pretensioonide esitamise kord

1) Family-Home e pood vastutab Ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Ostjale.

2) Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul Family-Home e-poe poole, esitades arve, mille alusel kauba ostu eest tasuti. Pretensiooni esitamise avalduse saab siit:

3) Kauba puuduse ilmnemisel palume lõpetada kauba kasutamise.

4) Puudustega kauba parandamise või asendamise lepivad Family-Home e-pood ja Ostja omavahel kokku. Parandamise kulud katab Müüja.

5) Family-Home e pood ei vastuta Ostja süül tootel tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud toote mittenõuetekohase hoiustamise või mitte-eesmärgipärase kasutamise tulemusena.

6) Toote nõuete mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada  e-postiaadressile pretensiooni, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse nr. ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.

7) Pretensioon toote nõuete mittevastavuse või puuduste avastamise kohta peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates toote nõuete mittevastavuse või puuduse avastamisest.

8) Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Ostjaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.

9) Ostjal on õigus nõuda Family-Home e poelt ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ja kauba eest raha tagasi nõuda, kui ei ole võimalik kaupa parandada või asendada; kauba parandamine või asendamine ebaõnnestub; Family-Home e pood ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud või Ostjale on tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.

  1. Ostja õigus pöörduda tarbijakaebuste komisjoni poole

     1)     Kui Ostja ei ole nõus pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Ostja esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile

2)Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehel.

 

 

X
Add to cart